Waar bedrijven en winkels zich steeds meer richten op klantenservice en gelikte verkooppraatjes, blijkt de consument zijn desire te vinden in vending fun.
Er worden steeds meer automaten op straat en in openbare gelegenheden geplaatst, die voldoen aan de behoefte van de consument.
De consument wil meer halen uit zijn of haar tijd en niet meer in de wachtrij staan bijvoorbeeld bij de kassa. Online shops spelen hier al slim op in, maar het nadeel hiervan is dat je het product alleen kan zien op een plaatje. Dat speelt weer niet in op het feit dat de consument (die nogal kritisch en veel eisend is) ook nog een wil dat het living the live is.
De consument wil meer halen uit zijn of haar tijd en niet meer in de wachtrij staan bijvoorbeeld bij de kassa. Online shops spelen hier al slim op in, maar het nadeel hiervan is dat je het product alleen kan zien op een plaatje. Dat speelt weer niet in op het feit dat de consument (die nogal kritisch en veel eisend is) ook nog een wil dat het living the live is.
Naast automaten voor iPod's, kleding, schoenen, pizza's, auto's etc. is er nu ook iets ontwikkeld speciaal voor de vrijgezelle vrouw. Een lifestyle magazine uit Nieuw Zeeland heeft iets speciaals ontworpen voor de single vrouw. Het is best lastig om te zien of een man single is. Daarvoor hebben ze nu een automaat ontworpen. Waar geen blikje uitkomt, maar een man! In Nieuw Zeeland staat zo'n automaat, zie hier het filmpje van de audities van de mannen!
Instant gratification voor de single vrouw, een heerlijke verrassing uit een automaat!
-Nancy-
Geen opmerkingen:
Een reactie posten